Gastenboek
Welkom bij mijn gastenboek.
Deel je ervaring over ons met anderen en laat gezellig een berichtje achter!
Bij het plaatsten van je bericht zal je e-mailadres niet op de website worden getoond.
Nieuw bericht
37 berichten op 4 pagina's
Neel Bijl
05-06-26 22:39:31
Hoi Astrid en Dion,
Onze Moos is nu bijna 2 weken bij ons. En wat een lief en makkelijk vriendje hebben wij gekregen! De zorg die jullie hebben gegeven aan Moos en zijn broertjes en zusjes die eerste 8 weken straald er vanaf!
Een pup bench zinderlijk voor de nacht mee krijgen. Wat een kado is dat! We genieten elke dag volop van Moos en Moos van ons. Alsof het nooit anders is geweest. Mochten we in de toekomst nog een vriendje willen dan wordt dat zeker weer een cavaliervriend!
Lieve Groet,
Neel,
Erick
de kinderen
En natuurlijk Moos
Onze Moos is nu bijna 2 weken bij ons. En wat een lief en makkelijk vriendje hebben wij gekregen! De zorg die jullie hebben gegeven aan Moos en zijn broertjes en zusjes die eerste 8 weken straald er vanaf!
Een pup bench zinderlijk voor de nacht mee krijgen. Wat een kado is dat! We genieten elke dag volop van Moos en Moos van ons. Alsof het nooit anders is geweest. Mochten we in de toekomst nog een vriendje willen dan wordt dat zeker weer een cavaliervriend!
Lieve Groet,
Neel,
Erick
de kinderen
En natuurlijk Moos
Peter & Suzette Snijders
05-06-26 19:20:32
Hoi Astrid & Dion.
Joep is alweer bijna 2 weekjes bij ons,en wat genieten we van hem! De klik met Pip (die we vorig jaar bij jullie uit het nest gehaald hebben) is enorm. We moeten ze echt remmen anders spelen ze de hele dag met elkaar. Fantastisch om te zien! Het zijn echte "Cavaliervrienden" :-) Nogmaals bedankt voor de goede zorg en betrokkenheid!
Gr Peter,Suzette en de rest
Joep is alweer bijna 2 weekjes bij ons,en wat genieten we van hem! De klik met Pip (die we vorig jaar bij jullie uit het nest gehaald hebben) is enorm. We moeten ze echt remmen anders spelen ze de hele dag met elkaar. Fantastisch om te zien! Het zijn echte "Cavaliervrienden" :-) Nogmaals bedankt voor de goede zorg en betrokkenheid!
Gr Peter,Suzette en de rest
Rianne Thijs
05-06-26 08:49:16
Hoi Astrid & Dion
Wat genieten Elin en ik van elkaar. Ze is een vrolijke dame en doet het ontzettend goed. Dankjwel voor alle goede zorgen voor Elin en haar zusje en broertjes. Maar ook dank voor de manier waarop jullie de nieuwe eigenaren meenemen in alles. TOP!
Lieve groet helemaal uit Twente, Elin en Rianne
Wat genieten Elin en ik van elkaar. Ze is een vrolijke dame en doet het ontzettend goed. Dankjwel voor alle goede zorgen voor Elin en haar zusje en broertjes. Maar ook dank voor de manier waarop jullie de nieuwe eigenaren meenemen in alles. TOP!
Lieve groet helemaal uit Twente, Elin en Rianne
Wendy Wissink
06-12-25 13:49:01
Hoi Astrid en Dion,
Bella doet het heel goed! Ze is nu 4 weken bij ons en ze hoort er al helemaal bij. Ze gaat makkelijk slapen in de bench, zindelijk worden gaat ook al goed en verder is ze gewoon heel gezellig om erbij te hebben. Dit komt allemaal mede door de goede start die ze bij jullie heeft gehad. Bedankt!
Groetjes Jeroen, Wendy, Jens & Esmee
Bella doet het heel goed! Ze is nu 4 weken bij ons en ze hoort er al helemaal bij. Ze gaat makkelijk slapen in de bench, zindelijk worden gaat ook al goed en verder is ze gewoon heel gezellig om erbij te hebben. Dit komt allemaal mede door de goede start die ze bij jullie heeft gehad. Bedankt!
Groetjes Jeroen, Wendy, Jens & Esmee
Martijn Schalke
06-12-25 13:13:08
Hi Astrid en Dion, wat zijn wij blij met Tommie. Hij is nu een maand bij ons en doet het heel goed. Vandeweek nog voor 12 weken vaccin bij de dierenarts geweest. We kunnen lekker veel met hem spelen en kruipt na het avondeten altijd heerlijk bij ons om lekker te slapen. Bedankt voor jullir goede zorgen!!
Joost & Rinske De Haas
06-12-25 13:02:43
Lieve Astrid en Dion,
Wij hebben Ruby nu 4 weken , wat genieten we van haar. Van het eerste moment een goed gevoel bij jullie. Je kan altijd met je vragen bij jullie terecht. De hondjes worden met liefde bij jullie grootgebracht.
In de Nacht slaapt ze heerlijk in de Bench. Helemaal zindelijk. Dat hebben ze goed bij jullie al geleerd. Ruby is gek op knuffelen , kinderen en mensen om haar heen.
Nogmaals bedankt voor alle goeie zorgen voor Ruby.
Zal jullie echt aanraden aan iedereen die ook een lief Cavaliertje willen hebben. Ze worden in de huiskamer groot gebracht. Dat heeft enorm geholpen bij het socialiseren bij ons thuis. Ze is tenslotte al gewend aan het gezinsleven.
Wij hebben een fantastische, lieve gezellige, en soms ondeugende hond 🐶 bij jullie vandaan.
Wij hebben nu echt het gevoel dat het gezin compleet is. ❤️
Wij hebben Ruby nu 4 weken , wat genieten we van haar. Van het eerste moment een goed gevoel bij jullie. Je kan altijd met je vragen bij jullie terecht. De hondjes worden met liefde bij jullie grootgebracht.
In de Nacht slaapt ze heerlijk in de Bench. Helemaal zindelijk. Dat hebben ze goed bij jullie al geleerd. Ruby is gek op knuffelen , kinderen en mensen om haar heen.
Nogmaals bedankt voor alle goeie zorgen voor Ruby.
Zal jullie echt aanraden aan iedereen die ook een lief Cavaliertje willen hebben. Ze worden in de huiskamer groot gebracht. Dat heeft enorm geholpen bij het socialiseren bij ons thuis. Ze is tenslotte al gewend aan het gezinsleven.
Wij hebben een fantastische, lieve gezellige, en soms ondeugende hond 🐶 bij jullie vandaan.
Wij hebben nu echt het gevoel dat het gezin compleet is. ❤️
Niels Mol
06-12-25 12:55:37
Hoi Dion en Astrid,
Het gaat heel goed met Bodi. Hij is nu 4 weken bij ons en is een slim en leergierig hondje. Je merkt dat je heel gemakkelijk dingen kan aanleren. Hij heeft gister zijn 12 weken enting gehad en nogmaals gecontroleerd. Het is een gezond hondje. Hij sliep vanaf nacht 1 door van 22:00 tot 07:00. Hij heeft nog wel zo nu en dan een ongelukje binnen maar over het algemeen gaat het hartstikke goed. Jullie kunnen Bodi volgen op Instagram als je wil. CavalierBodi.
Het gaat heel goed met Bodi. Hij is nu 4 weken bij ons en is een slim en leergierig hondje. Je merkt dat je heel gemakkelijk dingen kan aanleren. Hij heeft gister zijn 12 weken enting gehad en nogmaals gecontroleerd. Het is een gezond hondje. Hij sliep vanaf nacht 1 door van 22:00 tot 07:00. Hij heeft nog wel zo nu en dan een ongelukje binnen maar over het algemeen gaat het hartstikke goed. Jullie kunnen Bodi volgen op Instagram als je wil. CavalierBodi.
Lydia Van der Hulst
06-12-25 12:16:49
Hoi Astrid en Dion,
Saartje is inmiddels alweer een maandje bij mij. Ze is een enorm vrolijk en slim hondje. Sliep meteen al zonder problemen de hele nacht in de bench en was in no time zindelijk. Ze is enorm leergierig waar ik natuurlijk dankbaar gebruik van maak met de trainingen. Ze is heel actief maar kan ook heerlijk op schoot liggen. We hebben het heel gezellig samen.
Saartje is inmiddels alweer een maandje bij mij. Ze is een enorm vrolijk en slim hondje. Sliep meteen al zonder problemen de hele nacht in de bench en was in no time zindelijk. Ze is enorm leergierig waar ik natuurlijk dankbaar gebruik van maak met de trainingen. Ze is heel actief maar kan ook heerlijk op schoot liggen. We hebben het heel gezellig samen.
Jacqueline Kersten
20-09-25 14:48:10
Lieve Astrid en Dion,
Otis is inmiddels een week bij ons en wat een verrijking is hij. We genieten enorm van hem. Onze katten (Tom en Lucy) beginnen ook te wennen (vooral als hij slaapt komen ze even een kijkje nemen of gaan ze zelfs naast hem liggen) Otis vindt het maar wat gezellig als ze even komen buurten.
Dankzij jullie goede zorgen was ook de overgang naar onze bench tijdens het slapengaan geen enkel probleem, hij slaapt zonder problemen de nacht door en doet tussen 6 en 7 uur in de ochtend zonder problemen zijn behoefte buiten - tot onze grote verbazing (we hadden namelijk rekening gehouden met wat nachtelijke wandelingen haha. Wij raden jullie zeker aan en komen in de toekomst zeker bij jullie terug voor een broertje of zusje voor Otis. Nogmaals bedankt voor alles! Groetjes, Familie Kersten
Otis is inmiddels een week bij ons en wat een verrijking is hij. We genieten enorm van hem. Onze katten (Tom en Lucy) beginnen ook te wennen (vooral als hij slaapt komen ze even een kijkje nemen of gaan ze zelfs naast hem liggen) Otis vindt het maar wat gezellig als ze even komen buurten.
Dankzij jullie goede zorgen was ook de overgang naar onze bench tijdens het slapengaan geen enkel probleem, hij slaapt zonder problemen de nacht door en doet tussen 6 en 7 uur in de ochtend zonder problemen zijn behoefte buiten - tot onze grote verbazing (we hadden namelijk rekening gehouden met wat nachtelijke wandelingen haha. Wij raden jullie zeker aan en komen in de toekomst zeker bij jullie terug voor een broertje of zusje voor Otis. Nogmaals bedankt voor alles! Groetjes, Familie Kersten
Peter Snijders
19-09-25 10:50:08
Hoi Astrid en Dion.
Vorige week was het dan eindelijk zover dat we "onze" Pip mochten ophalen. En wat zijn we blij met Pip!! Dankzij jullie goede zorg en eerste weken opvoedkunde hebben we nu een voorbeeldige Pup die met gemak de hele nacht doorkomt in zn bench zonder gepiep en ongelukjes. De passie en liefde voor de Cavalier spat ervan af bij jullie, en wij raden Cavaliervriend dan ook ten zeerste aan! Het totaalpakket is geweldig. Aan alles is gedacht. Waar we een eventueel broertje voor Pip gaan halen is voor ons wel duidelijk :-)
Nogmaals bedankt!
Groetjes Peter en Suzette
Vorige week was het dan eindelijk zover dat we "onze" Pip mochten ophalen. En wat zijn we blij met Pip!! Dankzij jullie goede zorg en eerste weken opvoedkunde hebben we nu een voorbeeldige Pup die met gemak de hele nacht doorkomt in zn bench zonder gepiep en ongelukjes. De passie en liefde voor de Cavalier spat ervan af bij jullie, en wij raden Cavaliervriend dan ook ten zeerste aan! Het totaalpakket is geweldig. Aan alles is gedacht. Waar we een eventueel broertje voor Pip gaan halen is voor ons wel duidelijk :-)
Nogmaals bedankt!
Groetjes Peter en Suzette
Copyright All Rights Reserved © CavalierVriend



